1. Read, repeat, learn. (Прочитайте і повторіть звуки).
a)Repeat these words starting with [t∫]:
chess chest
chime chide
chew choose
chaff chat
Rules of reading.
[æ] [ei] [a:] [o:]
Plan plate car ball
Can date yard tall
Flag late start small
flat name smart wall
2. Виконайте вправи 4, 5 с. 202 .
Слова з цієї теми вчимо!
Пам"ятайте! Завдання виконуємо самостійно,
користуючись словником, дбаємо про власні знання з англійської мови!
Wednesday, the fourth of May Classwork 1. Виконати вправу 1 а) с. 200
Розділіть географічні назви на три колонки capital cities countries continents
2. Дайте письмово відповіді на запитання вправи 2, с. 200, користуючись довідкою на с. 201.
Фото виконаних завдань чекаю у вайбері!
Запишіть в зошит
Friday, the fifteenth of January
Classwork
Translate sentences
1.Моя сестра любить водне поло і фехтування.
2.Олімпійські ігри є цікавими.
3.Стрибки у висоту, гімнастика, їзда на велосипеді є моїм хобі.
4.Я люблю готувати салат і варену картоплю.
5. Мій брат не може плавати, він любить грати волейбол.
6.Олімпійські ігри мають символи і прапор.
2.Перегляньте урок на платформі "Всеукраїнська школа онлайн", виконайте тести ТУТ. Якщо ще не зареєструвалися вчіть слова із підручника зі сторінок, які пройшли.
Скиньте фото та скріншоти виконаних завдань
Tuesday,the twelfth of January
Classwork
1.Ex.3, p.81 in book. (Перепишіть речення, вставляючи одне слово із дужок на вибір).Речення перекладіть.
2.Ex.4 p.37 in Workbook( в робочому зошиті з друкованою основою). (Надпишіть над словами переклад слів, яких не знаєте, поставте ✔ проти того варіанту в кожному реченні, який є правдивим про вас).
3.Запишіть слова в словник і перекладіть p.93 (зверху на сторінці) p.97 vocabulary box.
Friday, the sixth of Nowember
Classwork
Ex 9, p.20 WB (зошит з друкованою основою)
1.Переклад речень про Оксану і Петра запишіть в зошит.
2.Продовжіть речення подані нижче в зошиті словами з тексту.
Завдання виконайте протягом уроку з 9.55 до 10.40. До 6 уроку сьогодні скиньте фото у вайбері в особисті повідомлення.
До уваги шестикласників!
Уважно прочитайте вимоги до контрольної роботи.
На подвійному листочку зверху записуємо число.Переписуєте завдання виділені чорним жирним шрифтом, все решта на переписуєте.
Читаєте і виконуєте! Речення завдання 2 перекладаєте самостійно, використовуючи слова, які ми вчили з підручника!Не забувайте про крапку в кінці речення, враховується при виставленні оцінки.
Tuesday, the nineteenth of May Test
1.Read the text
and answer the guestions (прочитайте, дайте відповіді на запитання).
While I was watching television I saw an
advertisement for a new theme park. – Really? Tell me about it. – It’s called
The Haunted Garden and it has lots of spooky rides. It’s in the grounds of a
castle that was built in the sixteenth century. The great thing about it is
that it’s open at night so you can go on all the rides in the dark. – That
sounds really cool! I have never been on a roller coaster inthe dark before! – Me neither. When my
dad gets home I’m going to ask him if we can go there for my birthday. – Good
idea. I’ve forgotten – when is your birthday? – It’s next month, on the
nineteenth. – Oh no! I’ll be away on holiday. We’re going to Rome. I wish I
could go to your party. – Never mind.
Perhaps we could go to The Haunted Garden
the following week when you get back. – Thanks, Joe.
1.Where did Joe see an
ad for a new theme park? On …
a)TV
b) an iPad с) the radio d) the phone
2. What advertisement Joe saw?
a)
about school b) about city centre c)about Rome d)
about new theme park
3.The castle was built in the ….century?
a)
15th b)20th c) 16th d)last
4.What does Joe want to do on his birthday? To go to the
…
a)
theme park at night b) mansion c) museum d)bakery
5. When is his birthday?
a) next year b) today
c) next month d) next month 19th
6.Where will Joe’s friend be on that day?
a) At home b) In the park c)In Rome d) At school
2.Translate sentences into English.
1.Я не люблю їсти молочні
продуктиі фрукти.
2.Моя
сестра любить подорожувати кораблем і пішки.
3. Ми
маємо зручний великий автомобіль.
4.Я
купую яблука кожного дня, яйця кожного тижня.
5.Англійська
мова є цікавою і моїм улюбленим предметом.
6. Волейбол, баскетбол, теніс і стрибки є моїми
улюбленими видами спорту.
3.Match the countries to their symbols.
1.Australia A) Statue of
Liberty
2.Ukraine B) Bohdan Khmelnytskyi
Monument
3.Russia C)
Eiffel Tower
4.Great
Britain D) Big
Ben
5.The
USA E)
Sydney Opera House
6.FranceF) St Basil Cathedral
Friday, the fifteenth of May (15/05/2020)
Шановні шестикласники!
У вівторок 19.05. орієнтовно о 12.00 (додатково повідомлю) у вас буде контрольна робота з англійської мови.На виконання завдань у вас буде 40 хв.Завдання будуть на переклад слів, речень і розуміння тексту.Ваше завдання до вівторка - повторити усі слова з початку підручника, які ми вчили (Vocabulary box та інші із вправ, гортаючи підручник пригадаєте).Треба знати написання слів і переклад!!! Успіхів Вам, сподіваюся гарно повторите матеріал, щоб отримати гарні оцінки!!!
У 1, 3 завданнях пишете 1 і букву ( 1 b, наприклад)
Tuesday, the twelfth of May (12.05.2020)
Home work
1.Open your book at page 163 Ex.3 прочитайте.
2.Виконайте Ex.4, p.164 ( дивлячись у текст вправи 3 с. 164) письмово.
3.Слова p.164 Vocabulary box записати в словник, перекласти, прослухати їх ТУТ і вивчити.
Wednesday, the sixth of May (06.05.2020)
Home work
1.Open your book at page 160 Ex.1 прочитайте назви видатних місць, перекладіть їх, запишіть в зошит і через тире напишіть, в якій країні ці пам'ятки розташовані ( назви країн зазначені перед картинками).
2.Ex.2 р.161 (b) читати, письмово перекласти.
Monday, the fourth of May (04.05.2020)
Home work
1.Перекладіть речення!Не з перекладачем, а з Вашим словником, підручником.Частина речень є в уроці, який був сьогодні по телевізору, особливо уважно подивіться пояснення правила (з 20 хв у відео).
1.Мій брат є футболістом.
2.Стадіон є великим.
3.Я можу виграти цю гру.
4.Гра закінчена.
5.Ти не повинен торкатися м'яча руками.
6. Це є моя книжка.- Це моя.
7.Вони є нашими друзями.- Вони є наші.
2. Виконайте вправу 4 с.158-159 (Письмово в зошиті, хто яку мову вивчає, дивлячись по карті де проживають люди).
Wednesday, the twenty ninth of April (29.04.2020)
Home work
1.Виконайте завдання ТУТ по закінченні натисніть синю "галочку" справа, скиньте скріншот.
2.Open your book at page 157. Ex.1 а) читайте, далі слухайте запис ТУТ і повторюйте слова ( це ті, які читали щойно, але не всі попорядку, очима слідкуйте в підручнику).
3.Слова з Ex.1 а) запишіть в зошит і перекладіть.
Monday, the twenty seventh of April (27.04.2020)
Home work
Перегляньте мультфільм, повторюйте з героями, приготуйте своє мовлення до уроку англійської
1.Ex 5.p.150 перемалюйте схему в зошит, зверху над словами напишіть переклад.
2.Open your book at page 153 (Розгорніть підручник на с. 153) Ex.1.Слухаючи аудіодадаток ТУТ прочитайте діалог 2 -3 рази (диктор читає ви слідкуєте і читаєте з ним, а потім самостійно).Перекладіть діалог письмово.
3.Запишіть слова с.154 в словник.
4. Виконайте праву 2 с.154.(Правда/неправда по діалогу, який ви читали).
Tuesday,the twenty first of April
Home work
1. Запишіть слова в словник, перекладіть їх с.148
2.Прослухайте їх запис ТУТ, повторюючи за мною і слідкуючи в підручнику с.148, вивчіть їх.
3.Ex.3, р.149 в підручнику читаємо і перекладаємо ( письмово).Напишіть,чи згодні ви з цими твердженням (Згодні -agree, незгодні- disagree)Зразок: 1.Аgree.
4.Перекладіть речення письмово:
1. Я люблю подорожувати автобусом і поїздом.
2. Моя подорож є цікавою і корисною.
3. Моя мама є стюардеса, а мій брат є моряк.
4. Літак є небезпечний вид транспорту.
5.Я маю коричневий велосипед.Влітку я люблю кататися на велосипеді і плавати.А ти?
6.Наша машина є велика і зручна для подорожей, тому ми не подорожуємо пішки.
Wednesday, the fifteenth of April (15/04/2020)
Home work
1.Запишіть слова в словник, перекладіть їх с.145
2.Прослухайте їх запис ТУТ, повторюючи за мною і слідкуючи в підручнику с.145, вивчіть їх.
3.Ex.5, р.146 в підручнику читаємо і перекладаємо ( письмово).
Фото чекаю у вайбері!
Wednesday, the eighth of April (08/04/2020)
Home work
Cьогодні багато працюємо усно, читаємо, вчимо слова.Ви ж знаєте, що без знання слів немає англійської мови.Успіхів Вам, дорогі шестикласники!
1.Прочитайте прийменники, запишіть їх в словник, перекладіть, вивчіть (фото у вайбері чекаю).
2.Прочитайте, перекладіть слова, які для вас невідомі, намагайтесь запам'ятати, (фото у вайбері).
3.Ex.2, р.143 в підручнику прочитайте, зверніть увагу на переклад, намагаємося запам'ятати.
До п'ятниці маєте вивчити всі ці слова!
Monday, the sixth of April
Home work
1. Перегляньте ще раз відео, повторіть слова.
2. Виконайте завдання з онлайн уроку. Ex.1 Перекладіть слова, обведені в рамці в зошит і запишіть речення, яким для Вас є кожен вид транспорту, зображений на картинці.Має бути 8 речень.
For example (наприклад) A bus is exspensive.(Не забувайте - is (є).
2.Ex. 2 Розставте види транспорту від 1 до 8 від найповільнішого до найшвидшого, запишіть у зошит.
Фото виконаних завдань скидайте мені у вайбер і звіримо ще 2 вправу на наступному онлайн уроці.
Monday, the third of March (30/03/2020)
1.Перегляньте відео.Повторіть слова вголос кілька разів, запам'ятайте написання слів.
2.Translate sentences into Ukrainian. (Перекладіть речення українською мовою).
1.Я маю шість газет і чотири журнали.
2.Я читаю книжки кожного дня.
3.Я люблю грати футбол і колеціонувати монети
4. Моя сестра любить їсти молочні продукти.
5. Реклама є цікава і корисна.
6.Я купую чотири рушники.
3.Read (прочитайте) Ex.4.p.131
4.Ex.1.p.142, перекладіть слова, вкажіть на якій картинці зображено кожен вид транспорту, запишіть в зошит.
2.У підручнику с.124 запишіть слова в словник, перекладіть.
3.Exercise 1 р.123, читайте і перекладіть письмово.
Виконані завдання по можливості сфотографуйте і скиньте мені у вайбер в особисті повідомлення (0963692188).
Немає коментарів:
Дописати коментар