2022/2023 н.р.
Шановні учні!
Перше березня
Дистанційна робота
Прислівник
1. Дату і тему запишіть в зошит.
2. Перегляньте відео за посиланням ТУТ.
3. Прочитайте параграф 32, виконайте вправи 328,334.
Хвилинка розвантаження
Виберіть картинку, на якій зображений котик, який асоціюється з вашим настроєм.
Запишіть номер картинки в зошит, 2-3 реченнями опишіть чому ви вибрали саме цього котика)))
Виконайте творче завдання
Напишіть 5-10 речень, використовуючи прислівники на тему:
"Домашні улюбленці і їх господарі"
4.Виконайте завдання за посиланням https://learningapps.org/29123139
Фото, скриншот виконаних завдань надсилайте у вайбер!
Третє лютого
Дистанційна робота
1. Прочитайте параграф 28, правила с. 101.
Пригадайте!
Дієприслівник — це незмінювана особлива форма дієслова, яка виражає додаткову дію, що пояснює в реченні основне дієслово – присудок.
Дієприслівник відповідає на питання що роблячи? що зробивши?
2. Виконайте вправи 279, 285, с. 292.
3. Підготуйте повідомлення, при можливості презентацію про українську художницю Катерину Білокур, на наступному уроці продемонструєте своїм однокласникам.
Успіхів!
Шістнадцяте листопада
1. Повторіть правила орфографії.
- Написання ненаголошених [е] та [и] перевіряємо наголосом : весна, бо ве́сни; далеч, бо дале́кий; велич, бо вели́кий; непримиренний, бо мир; шести, бо ше́стеро.
- Префікс прі- пишемо у трьох словах українського походження: прірва, прізвище, прізвисько. Запам'ятай слова, у яких пре, при є частиною кореня, а не префіксом. Переважно це слова іншомовного походження. ПРЕ: президент, презент, препарат, престиж, премія, прем'єра, прем'єр, презентація, претензія, претендент.
2. Напишіть аудіодиктант. Критерії оцінювання диктанту ТУТ (посередині сторінки).
3.Надішліть фото мені в особисті повідомлення.
На 3 уроці теж працюєте самостійно. Запишіть в зошит
Урок розвитку зв'язного мовлення
Складання й розігрування діалогів із використанням фразеологізмів.
1. Пригадайте, що таке діалог, оформлення діалогу
- Привіт, Оксанко!
-Привіт! Я дуже рада тебе бачити!
-Ти права. Зранку приходив лікар і сказав, що вже завтра я зможу повернутися додому.
-Це чудова новина!
-Ми з нетерпінням чекаємо твого повернення.
-Мені дуже приємно чути такі слова, але… у мене виникла одна проблема.
-Що трапилось?Можливо, я тобі допоможу.
-Це було б прекрасно. Ти знаєш, що я пропустила багато уроків у зв’язку зі станом здоров’я. Але налаштована на серйозну роботу і докладу максимум зусиль, щоб надолужити пропущений матеріал. Мені потрібна твоя допомога.
-Я залюбки допоможу тобі.Адже ми розв’язали багато складних задач і написали чимало творів. Ти одна з усім цим не впораєшся. Та завдяки твоїй наполегливості ми швидко все надолужимо.
-Велике спасибі за підтримку і розуміння. Ти дуже хороша подруга.
-Дякую. Зустрінемось в неділю.
-До зустрічі.
Пам’ятка
“Як вести діалог і дотримуватися вимог спілкування”
1.Дотримуйтесь теми й мети спілкування.
2.Під час спілкування не перебивайте співрозмовника.
3.Будуйте репліки так, щоб заохотити співрозмовника висловлювати власну думку.
4.Слухайте зацікавлено й доброзичливо.
5.Дбайте про те, щоб своїми висловлюваннями не образити співрозмовника.
6. Додержуйтесь етикетних норм і правил поведінки під час діалогу.
“Як вести діалог і дотримуватися вимог спілкування”
1.Дотримуйтесь теми й мети спілкування.
2.Під час спілкування не перебивайте співрозмовника.
3.Будуйте репліки так, щоб заохотити співрозмовника висловлювати власну думку.
4.Слухайте зацікавлено й доброзичливо.
5.Дбайте про те, щоб своїми висловлюваннями не образити співрозмовника.
6. Додержуйтесь етикетних норм і правил поведінки під час діалогу.
І
2.Складіть і запишіть діалог на одну з тем (8-10 реплік): «Люди, будьте взаємно ввічливі!»:
( варіант 1 – між однокласниками; варіант 2 – між батьком і сином або матір’ю і донькою.
Не забудьте використати фраеологізми.
3. Критерії оцінювання діалогу ТУТ.
Фото виконаного діалогу надішліть! Успіхів!
Одинадцяте листопада
Класна робота
1. Прочитайте параграф 16. Способи творення.
2.Виконайте вправу 151, 154, 155, 159.
Дев"ятнадцяте жовтня
Класна робота
Вправа 1. «Рифи дієслів».
Накресліть таблицю в зошиті. Заповніть таблицю поданими
дієсловами, поставивши їх у форму 3-ої особи множини.
Заводити, надійти, читати, кричати, знати, везти, співати,
любити, заплющити, класти, забігати, їсти, наскочити, писати, лежати, косити,
нести, грати, носити, мчати.
І дієвідміна |
|||
|
- уть |
|
- ють |
|
- уть |
|
- ють |
|
- уть |
|
- ють |
|
- уть |
|
- ють |
|
- уть |
|
- ють |
ІІ дієвідміна |
|||
|
- ать |
|
- ять |
|
- ать |
|
- ять |
|
- ать |
|
- ять |
|
- ать |
|
- ять |
|
- ать |
|
- ять |
2. Випишіть з інтернету значення слова риф.
Успіхів ! Вірте у власні сили, не лінуйтесь!
Фото надішліть у вайбер!
Вивчіть правила про дієвідміни дієслів з підручника.
Двадцять восьме вересня
Класна робота
Часи дієслів
1. Запишіть в зошит, число, тему.
2. Прочитайте матеріал с.30,31 в підручнику.
3.Виконайте вправи 78, 83,84.
4. Прочитайте текст пісні, випишіть в зошит дієслова, зазначте біля кожного форму дієслова.
Наприклад, не забуду - особова форма
Д-д-д-де б не був, не забуду дім
Хочеш, закрути мене як бігуді
Я з закритими очима знайду, де мій двір
Бо де б не був, не забуду дім
Д-д-д-де б не був, не забуду дім
Хочеш, закрути мене як бігуді
Я з закритими очима знайду, де мій двір
Бо де б не був, не забуду дім
Де б не носило Cкофа по чужих краях
Я вернуся додому дорогах і полях
Боляче, коли побачивши вдалині рідний маяк
І хочеш море переплисти до нього, але нема як
Рідна хата пахне пирогами з вишнями із печі Снилось
, як світивши фарами ближніми вночі б по плечі... Д-д-д-де б не був, не забуду дім Хочеш, закрути мене як бігуді Я з закритими очима знайду, де мій двір Бо де б не був, не забуду дім
Успіхів ! Вірте у власні сили, не лінуйтесь!
Фото надішліть у вайбер!
не забуду дім
Хочеш, закрути мене як бігуді
Я з закритими очима знайду, де мій двір
Фото надішліть у вайбер!
Сьоме вересня
Класна робота
1.Запишіть тему параграфа 1, с.7
2. Прочитайте вправу 2, с.7 . Письмово складіть 5 запитань до тексту.
3.Виконайте вправи 5,10 (А бо Б).
Успіхів ! Вірте у власні сили, не лінуйтесь!
Фото надішліть у вайбер!
Немає коментарів:
Дописати коментар